facebook_pixel

Dieta kopenhaska – Schudnij w 13 dni – Zasady, Efekty, Opinie

Co to jest Kopenhaska?

Ostatnimi czasy coraz popularniejsza! Ogromna ilość osób na forach odnosi ogromny sukces na niej.

Można o nich się dowiedzieć naprawdę mnóstwo, jest ich dużo rodzajów, jednak którą wybrać? Jakie przyniosą dobre efekty? Dlaczego akurat ta a nie inna?

Otóż jedną z najpopularniejszych w ostatnim czasie jest właśnie ona.

Jest to typowa na odchudzanie, która polega na rozważnym ograniczeniu ilości spożywanych kalorii.

Dzienna ich dawka to zaledwie od 500 do 900 kilokalorii. Posiłki zawierają niską ilość węglowodanów, są także niskokaloryczne i niestety trzeba przyznać, że dość monotonne, ponieważ trzeba jeść praktycznie ciągle to samo.

O ile w przypadku innych diet można eksperymentować z menu, tutaj jest to można powiedzieć niedozwolone. Jednak jest to jedna z lepszych  i stosunkowo szybko przynosi dobre i trwałe efekty.

Głównymi składnikami są jajka, chudy nabiał, kawa, befsztyk oraz dodatek owoców i warzyw.

Jakie są efekty – przed i po?

Musi przede wszystkim przynosić efekty.

Taka jest właśnie Kopenhaska.

Efekty przychodzą stosunkowo szybko, można schudnąć już po 7 dniach i to właśnie dlatego stała się jedną z popularniejszych diet.

  • Facebook
  • Google+
  • Pinterest
Schudłam bez problemu

Zaledwie 13 dni jej stosowania może przynieść nawet około 7 kilogramów mniej na wadze. Niektórzy potrafili zrzucić jeszcze więcej, jednak liczba 7-10 kilogramów jest bezpieczna i stosunkowo optymalna.

Trzeba także pamiętać o zdrowiu i o fakcie, że szybka utrata na wadze zbyt dużej ilości kilogramów może nie być najlepszym pomysłem dla zdrowia.

Niestety posiada także negatywne efekty i warto o nich pamiętać. Nie poleca się jej osobom na co dzień pracujących lub mających jakiekolwiek większe wysiłki, ponieważ niska ilość kalorii może nie wystarczyć organizmowi do zapewnienia wystarczającej ilości energii.

Zalety diety kopenhaskiej

Jakie ma zalety?

Oprócz tego, że przynosi efekty ma jeszcze jedną – stosunkowo krótki czas trwania, ponieważ wynosi zaledwie 13 dni.

Trzeba przyznać, że jest ona trudna, monotonna i ogólnie niezbyt przyjemna to jej zalety na pewno są przewyższające – inaczej nikt by nie decydował się na stosowanie tej diety odchudzającej.

Jeszcze do zalet można dodać na pewno prostotę zasad jej stosowania i przygotowanie posiłków. Mamy do wyboru mało produktów i w ciągu dnia można spożyć zaledwie od 500 do 900 kilokalorii.

Wystarczy wytrwać określony czas a efekty przyjdą same.

13 dni to naprawdę niewiele a stosowanie jej i nieprzekraczanie dziennego spożycia kalorii powinno obniżyć ilość kilogramów na wadzę o minimum 7.

Zalet może nie jest zbyt wiele, ale na pewno są znaczące.

Krótka, szybkie efekty i znacznie niższa liczba kilogramów na wadze – przecież o to właśnie chodzi w każdej diecie odchudzającej i taka właśnie jest ostatnio jedna z najpopularniejszych diet!

Kopenhaska – dokładny jadłospis, menu

Jadłospis diety składa się z trzech posiłków.

  1. Tylko i wyłącznie śniadanie (około godziny 8-9)
  2. Lunch (około 12-14)
  3. obiad (w godzinach 16-18).

Żadnego podjadania, ani jednego dodatkowego posiłku, nawet jednego ciasteczka.

  • Facebook
  • Google+
  • Pinterest

Wszystko ponad plan jest zabronione. Nawet najmniejsze, jednorazowe podjadanie to zakończenie diety a kolejny cykl można rozpocząć dopiero po około 3 miesiącach. Głównie należy pamiętać o wypiciu minimum 2 litrów wody niegazowanej (najlepiej mineralnej) w ciągu dnia.

Posiłki powinny zawierać jaja, warzywa, chude mięso, owoce. Należy pamiętać, że całkowicie zabronione są takie produkty jak słodycze, alkohol czy produkty zbożowe. Każde nawet minimalne odejście od diety jest równoznaczne z jej zakończeniem i można zapomnieć o efektach i pozytywnych skutkach.

Bezpieczeństwo diety kopenhaskiej

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to niestety nie jest ona wolna od niektórych niebezpieczeństw.

Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że przyjmowana ilość kalorii podczas diety jest znacznie niższa niż wynosi zapotrzebowanie organizmu. Przez to organizm może tracić siły, czasami zdarzają się omdlenia i złe samopoczucie.

Warto jednak pamiętać, że nie trwa zbyt długo i po jej przetrwaniu złe skutki ustąpią samoczynnie po pewnym czasie. Przy zauważeniu niektórych skutków ubocznych jak nagłych omdleń, wypadania włosów, problemów z paznokciami czy innych niepokojących oznak warto jest udać się do lekarza i zapytać o poradę.

Nie jest przeznaczona dla każdego, choć jest bardzo skuteczna i to za nią przemawia. Są osoby, które w dość krótkim czasie zrzuciły nawet do 20 kilogramów.

Przy zrzuceniu dość dużej ilości kilogramów należy pamiętać o dobrym odżywianiu, sporej ilości ruchu i zachowywaniu zdrowego trybu życia, ponieważ po takiej diecie grozi także efekt jo-jo, szczególnie tuż po zakończeniu (nowe produkty wprowadzajmy stopniowo, w małych ilościach, aby przyzwyczaić do nich organizm i nie spowodować pewnego rodzaju szoku, który bardzo szybko zamieni się w efekt jo-jo).

Podsumowując

Dieta odchudzająca jest dobra, jednak trzeba ją dobrze i mądrze stosować.

Nie należy od niej w jakikolwiek sposób odchodzić i nie poleca się jej osobom pracującym czy mającym jakiekolwiek aktywności fizyczne w większym wymiarze, ponieważ ilość kalorii dostarczana organizmowi jest minimalna.

co na YT:

Dieta kopenhaska – Schudnij w 13 dni – Zasady, Efekty, Opinie
5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest

Share This