5 ćwiczeń na Brazylijskie pośladki w 28 dni lub krócej – Błyskawicznie Ciesz się idealna pupą

Oto 5 ćwiczeń, wyzwanie przysiady na pośladki, które musisz spróbować:

Nasze pupy nie mają łatwego zadania – chcemy, by były jędrne, choć przez większość czasu każemy im siedzieć.

Te 5 efektywnych ćwiczeń na pośladki zostało stworzone właśnie po to, by je podnieść – dosłownie i w przenośni.

Wykonuj te ćwiczenia dwa razy w tygodniu, a już za niecały miesiąc zobaczysz piorunujące efekty.

Twoja pupa będzie okrągła, odstająca, podniesiona (tu) w 7 dni!

Ćwicz maksymalnie 2-3 razy w tygodniu, odpoczywając co najmniej dzień między treningami a efekty będą piorunujące.

Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

To ćwiczenie jest idealne dla twoich pośladków ale również angażuje twoje ścięgna udowe, mięśnie i mięśnie głębokie. Jest to idealne ćwiczenie na pupę.

Oto jak wykonać martwy ciąg na jednej nodze z hantlami:

  1. Trzymaj 9 kg hantel w swojej lewej ręce i nieznacznie unieś swoja prawą stopę nad ziemią. Jest to pozycja startowa
  2. Trzymając plecy prosto pochyl całą górną część ciała do przodu podczas unoszenia prawej nogi. Trzymaj prawą nogę w linii z ciałem. Hantel powinien być bliżej podłogi.
  3. Trzymając plecy prosto wróć do pozycji startowej. Wtedy jedno powtórzenie jest zrobione.
  4. (Jeśli chcesz żeby ten trening był bardziej wymagający nie dotykaj podłogi prawą nogą gdy robisz kolejne powtórzenia.)
  5. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń na każdą nogę.

Głębokie wykroki

Oto jak wykonać głębokie wykroki. Idealne ćwiczenie przysiady:

  1. Stań prosto ze stopami na szerokość barków i rękami połączonymi na klatce piersiowej. Jest to pozycja startowa.
  2. Wyrównując kolce biodrowe skrzyżuj lewą nogę za sobą i zrób krok do tyłu podczas opuszczania lewego kolana w kierunku podłogi. Prawe kolano powinno być bezpośrednio nad prawą kostką.
  3. Zatrzymaj się na 2 sekundy, następnie przyciśnij prawą piętę podczas wstawania i wróć do pozycji startowej.
  4. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń na każdą stronę.

Hydranty z prostowaniem nogi do góry

Oto jak wykonać ćwiczenia hydrantów z prostowaniem nogi:

  1. Zacznij od uklęknięcia z kolanami na szerokość bioder. Jest to pozycja startowa.
  2. Unieś lewe kolano do boku w lewo, następnie wyprostuj lewą nogę unosząc ją do boku.
  3. Zatrzymaj się na 2 sekundy zanim z powrotem zegniesz kolano i wróć nogą do pozycji startowej.
  4. Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń na każdą stronę.

Wchodzenie na ławkę

Pokonywanie schodów jest dobrym treningiem na całe ciało ale wchodzenie na ławkę jest idealnym ćwiczeniem dla twojej pupy.

Tak się wykonuje ćwiczenie:

  1. Stań przed ławką czy krzesłem i umieść prawą nogę pośrodku siedzenia. Rękami trzymaj sztangę poza głową tuż nad ramionami. Jest to pozycja startowa.
  2. Wejdź na ławkę i unieś lewe kolano do góry i do przodu.
  3. Zejdź z powrotem do pozycji startowej miękko lądując na nodze.
  4. Zamień nogi żeby wykonać jedno powtórzenie.
  5. Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń na każdą nogę.

Unoszenie nogi w pozycji deski na prostych rękach

Oto jak wykonać unoszenie nogi w pozycji deski:

  1. Zacznij od pozycji prostej deski z ramionami umieszczonymi tuż nad nadgarstkami.
  2. Delikatnie ugnij kolana a następnie ugnij prawe kolano do kąta 90 stopni. To pozycja startowa.
  3. Ze zgiętymi stopami napnij pośladki i unieś prawą piętę do góry w kierunku sufitu jak wysoko tylko potrafisz.
  4. Zatrzymaj się na 2 sekundy i wróć prawym kolanem z powrotem do pozycji startowej.
  5. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń na każdą stronę.

Jak widzisz jest dużo więcej ćwiczeń na Twoją idealną pupę, niż tylko przysiady, dające efekty.

Polecane artykuły z Naszego bloga:

Treningi na YouTube:

 

Miłego treningu i super efektów!

5 ćwiczeń na Brazylijskie pośladki w 28 dni lub krócej – Błyskawicznie Ciesz się idealna pupą
4.6 (92.5%) 8 votes

5 thoughts on “5 ćwiczeń na Brazylijskie pośladki w 28 dni lub krócej – Błyskawicznie Ciesz się idealna pupą

  1. Monika says:

    Podobno nie wolno trenować codziennie a najwyżej co drugi dzień, bo mięśnie nie mają czasu na regenerację. Ja chciałabym już mieć super pupę!

Comments are closed.